Jak si lze zopakovat naučenou látku si netradičním způsobem zkusili i žáci první a druhé třídy. Otázky nebyly nijak záludné, a tak se na trasu vydaly i děti z naší mateřské školky. Cílem bylo vylepšit dětem distanční výuku, zabavit je, i rodiče.
Na pozemku základní školy bylo rozmístěno 9 otázek doplněných obrázky. Děti běhaly s deskami a kartičkami, kam si zapisovaly písmenko, když správně odpověděly. Mezi otázkami si také měly udělat 5 dřepů. Měly určit, který ptáček patří do krmítka, který produkt nám dává včelka, poznat různá domácí zvířata a doplnit název samce, samice či mláděte. K jaru patří také první jarní rostliny, které měly rozšifrovat čtením pozpátku. Pro mateřinky byla tato otázka doplněna obrázkem, takže ji bez problémů vyluštily i ony.
Tajenka zněla VÍTEJ JARO, které opravdu vítáme po tak dlouhé zimě. Děti byly s úkoly
i způsobem testíku potěšeny a my (učitelky :-) ) bychom chtěly v této formě pokračovat.
Mgr. Lenka Drozdeková
Mgr. Ilona Kindlová
Žádné komentáře doposud nebyly přidány.
Hazlov 119, 35132
Hazlov
Přidat komentář